dagen som varit

hej alla, förlåt för så dålig uppdate  på eftermiddagen men har inte vart hemma...
men nu är jag hemma iaf och ska berätta lite om idag.
först va jag ju med malena, sen hämtade jag jennifer sen åkte jag till mallis.
vi åkte hem till henne och åt paj, sen drog vi till tobbe där det va lite folk,
sen blev vi hungriga så vi stack till babben och åt, efter det träffade vi anna en stund.
sen åkte vi till lanet och lämnade en laddare till filip så man kan få tag på honom imon :)
sen till gården en sväng, sen tobbe igen sen statoil och nu är jag äntligen hemma!!
jag som  inte visste vad jag skulle göra, blev lite av allt möjligt :)

imorgon är min sista sovmorgon på hela sommarlovet. wow va fort tiden har gått håller ni inte med ?
så imon ska jag försöka sova ut, sen ska jag träffa filip har jag bestämt så det e nog mina planer för imorgon, men nu ska jga sova så alla får sova så gott nu, pussar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0