Gästbloggar medans jag kan!

Haalloj på er som läser sötans blogg! Anna som skriver, och även skriver in hennes kära "meddelande" från henne medans hon är borta. Iaf än så länge, haha.
Ska bara säga att Daria är en jätte söt tjej, är rätt kul hur fort vi blev vänner typ. Har träffat henne typ 2-3 ggr bara, och känns som om jag kännt tjejen skit länge. Pojkvännen min säger även "har aldrig sätt två personer klicka så fort". Hah, har inte jag heller! För er som inte fattar någonting, så är det såhär, jag anna är koffes flickvän, och koffe är filips kompis, osv. Så ah, hoppas ni förstår!

Skit glad att fått lära känna denna sjukt gulliga människa!
http://annapeterson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0