god natt :)

hejsan,  som jag sa förut va jag, malena och samantha på göteborgskalaset en sväng och kollade. det va inget speciellt kul för alla i våran ålder då så det blev lite shopping istället :)
köpte två linnen :)
sen när vi åkte hem åkte jag till filip och va med honom till typ 22.00 sen åkte jag hem.
skulle egentligen åkta till samantha nu men det passade bättre för mig att stanna hemma så får göra det en annan dag.
nu ska jag läsa lite bloggar och annat kul på datorn och sen blir det läggdags .
god natt pussar D

linne
1: ett snyggt pösigt vitt linne från rut m.fl.

ghjhkl

linne 2:vitt vanligt linne inte tajt med snören som går i kors i ryggen

fkglhj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0