god natt :)

hej alla söta :)
nu är jag hemma och får äntligen sova i min stora sköna säng igen. efter frukost åkte jag anna filip koffe linus alvin naklas niklas och hampus till stan för filip skulle köpa skor haha.
sen när vi kom hem va jag med anna ett tag sen tog vi en sväng till babben och åt, så gott!
sen lämnade jag anna hos koffe och va på väg hem när daniel ringde och fråga om ja kunde komma till tim en stund så åkte jag dit sen körde jag daniel till rasmus och åkte hem.
träffat massa roligt folk idag, tack till alla.

imon ska jag vara med söta lilla anna. vi får se vad vi hittar på.
menmen nu ska jag sova snart hoppas ni har det bra :)
förlåt att  jag är så dålig på att ladda upp bilder:(
ska försöka bli lite bättre på det.
men nu ska jag sova god natt  på er pussar D

bnm.,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0