godmorgon <3

idag vaknade jag av att ja fick ett konstigt sms av mamma hahah t9 hade stavat fel utan att hon märkte det. sen passade jag barnen en stund :)
idag ska jag följa med filip till hans mormor som bor på orust. vi kommer hem på söndag igen
nu ska jag duscha och packa lite.
jag kommer inte kunna blogga något då om jag inte ber lilla sötnosen anna http://annapeterson.blogg.se/ göra det (L)
kolla hennes blogg !!!
men jag bloggar massor när jag kommer hem isf.
vet inte vad jag ska ha med mig för kläder än men kanske kan lägga in lite bilder på det.
idag är det fredag den 13e och jag har redan bränt mig på nybryggt kaffe... kul(Y)
men nu måste jag skynda mig ha det bäst pussar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0