hemma igen :)

hej alla :)
aa idag så hämtade jag anna vid tåget rund tolv tror jag, sen va vi hemma hos mig tills klockan blev sex, tiden gick så jävla fort. vi pratade lite om allt möjligt :)
runt typ 7 träffade vi malena och jennifer. sen träffade vi koffe och emil, som tog med oss till alex som hade lan, där träffade ja min älskling  och satt där en stund, sen åkte vi hem igen.
när anna åkte hem stack ja till malena och jennifer igen och vi satt och pratade en stund sen åkte jag hem :)


imon ska jag lämna mina syskon till skolan och dagis så det blir till att gå upp tidigt.  sen får vi se hur resten av dagens planer blir, har så mycket jag vill göra men så lite tid:(

men nu ska jag sova, ha det bra pussar D

hjk


grymt gammal bild men älskar den :)

Kommentarer
Postat av: Boookii

HEJJJ

2010-08-19 @ 01:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0