hata västtågen

står på stationen och väntar på 17.17 tåget efter att jag har skyndat mig till stationen för att hinna med tåget så när alla sitter på ska vi tydligen ut igen för tåget vi satt på va fel... så alla går ut och dom säger att det är försening till ca 17.42!!  så ja tar mig en runda inne i centralen och när ja är tillbaka lite innan tåget ska gå står det fu****g 17.55 så ja bestämmer mig för att ta snabbbussen till lerum vilket fungerade jätte bra men tog lite längre tid än vad jag hade planerat men så är det.

vi kom 2a på dodgebal tuneringen grymt !  men inte riktigt tillräckligt hahah

nu måste jag sova för ja har prov imon som jag verkligen inte kan missa!!

godnatt sov gott puss D

funkar inte ladda upp någon bild:( sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0