julstäd...

hej, förlåt för min grymma bloggning. jag tror att det helt enkelt är så att jag får blogga när jag har tid och kan men försöka iaf en gång per dag. imon ska vi julstäda hemma, och jul handla och massa så ja kommer antagligen vara ute med barnen lite ocksåå så vill ni ses får ni höra av er ! :) vi ska nämligen fira jul hemma hos oss i år ! kommer faktiskt bli så mysigt med lite förändring, brukar alltid vara hos jenny annars men detta kommer bli kul kul! va på gården förut och träffade massa roligt folk och filip va jätte söt och gosig idag så va mycket med honom för han åker till sin mormor över jul så den firar vi tyvärr inte ihop ); men men han får sin julklapp en annan dag ! (om han är snäll så klart ) hihi nu ska jag titta på julkalendern och sen sova. måste planera vad jag ska ha på mig denna julen har inga kläder typ :(
jag förra julen... ångrar att jag slängde klänningen. eller den kanske bara ligger på vinden om jag har tur ;)

puuuuusss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0