min kärlek

jag älskar dig mer än någonsin, jag älskar dig mer än något annat.
när du är med mig får du mig att vara lyckligaste i hela världen.
att älska någon som jag älskar dig trodde jag inte va möjligt, men du har visat mig att riktig kärlek faktiskt finns.
även när mina ögon är stängda så ser jag dig, för jag ser dig i mina drömmar.
älskling jag klarar inte av livet utan dig. du är det finaste jag har.
jag kommer aldrig släppa taget om dig, inte en chans för släpper jag taget om dig har jag släppt min livsglöd och min styrka. jag älskar dig så otroligt mycket, jag tror inte du förstår.
men jag säger det ingen jag älskar dig så mycket som jag inte trodde skulle gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0