sjuk :(

aa som ni ser jag har gått och blivit sjuk ;(   jag hatar verkligen att vara sjuk för jag är en sån sällskapssjuk människa så jag klarar inte av att sitta hemma ensam en hel dag.. mår dåligt av det så ja va i skolan idag ändå och ska dit imon, sen ska ja troligen dit resten av veckan med, eller så stannar jag hemma och vilar upp mig så jag kanske mår bättre, hmm inte bestämt mig än, beror lite på hur jag mår .. :(
men efter skolan idag så träffade jag sara och vi bestämde oss för att sola, första gången för i år.
jag gillar att ha lite bränna året runt men sola ca en eller två gånger i månaden räcker gott och väl för mig !
men nu va det gjort och jag fick en fin bränna!

jag vill bara be om ursäkt för att ni bara får bilder från google men jag vet verkligen inte vart jag har lagt min kamera ;O  när jag hittar den kan jag lägga upp lite bättre bilder men jag väljer att ta bilder från google än att inte lägga upp några alls. hoppas det duger ändå.

nu ska jag lägga mig, kanske ska kolla på något avsnitt av ph om jag orkar så godnatt och pusss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0