sovgott

heeej på er !

idag har vart en dag med blandade känslor men mot kvällen blev det som bäst, fast mitt huvud känns som det ska sprängas så hör ni en smäll i natt så kan det vara mitt huvud ;)
efter skolan skulle jag på massage, som sagt va ja där, så sjukt underbart är det !
sen fick ja även fixat mina bryn :) superglad!
jag tejpade min häl som jag har fått problem med så har ont som F*********N  och hoppas det blir bättre, tar snart och klipper av foten haha

sen va ja på gården med massa söta människor och fick även träffat min älskling!  lycklig!!! :)

nu ska ja sova så jag kan vakna tills imon är nämligen trött när jag går upp, någon som känner igen problemet ? hehe

godnatt D



min (snö) ängel !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0