se upp! för bildbomb och varning för gubben ...

hej, köpte ingenting idag eller jo en klänning till syrran som mamma bad mig köpa men inget annat.
sen så åkte vi till stenkullen och träffade filip och kevin och emil. emil drog typ hem så vi stack till ishallen och kollade på när dom spelade hockey !  sen när ja kom hem åt jag och badade och nu ska jag snart sova för ni förstår imon börjar skolan igen, ska inte ha praktik mer nu. tråkigt tråkigt ! men kommer vara kul att träffa alla i klassen igen, har inte träffats på 5 veckor !!!!
sen är det så att ja va inne på msn och det finns en person som kallar sig för [email protected]     se upp för honom vet inte om det är något virus eller en snusk gubbe, råkade bara acceptera fel kontakt och lyckas inte få bort honom ... så snälla kolla två gånger innan ni klickar på godkänn, för eran skull. och jag får väl helt enkelt hålla tummarna att ja kan få bort honom!


Igår la ja upp massor av bilder men jätte många försvann så lägger upp det jag orkar ! ha det bäst godnatt pussar D












'

'















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0