tatuering ??

hellooooe idag efter jobbet va ja med sanna och elfrida på allum en snabbis. sen va ja hemma lite bytte om och fixa mig osv sen åkte jag till gården .
japp jag åkte kanske inte det smartaste eftersom det va typ is hela vägen hem sen riktigt läskigt :S

men angående titeln, jag har planerat att tatuera mig så fort jag kan, eller aa får tillåtelse men idag satt jag och min kusin och planerade lite hur vi skulle göra för hon ska också tatuera sig så vi hjälper varandra lite med tips och ideer.
imorgon börjar jag  klockan kvart i 7 igen så jag åker tidigt och går upp ännu tidigare så idag orkar jag inte leta efter massa roliga bilder så här får ni en gammal bild på mig ! godnatt pussar D



visst bilden är gammal men fortfarande en av mina favoriter !

Kommentarer
Postat av: alexander

fan va snygg du va i blondt daria !:D

2010-11-21 @ 23:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0