halloween !!!! med my girls !

hej på er alla !!!!! japp nu är det så att dagens planer ändrades helt. ja va hos min kusin som planerat tills samantha ringde och sa att vi skulle ha överraskningsfest till elfrida så japp ja stack och va med på det. massa saker hände och vi åkte runt en stund till oika människor( berättar mer imon angående detta.) men nu är vi hos min älskade patricia och har nyss ätit massa goda nudlar. smart som våran lilla elfrida är så spillde hon hett nudelvattan rakt på låret och har brännskador.... (Y) ej oväntat ;P fast vi älskar ju hennes ändå... heheh

nu ligger vi i våra sänga/på våra sovplatser och det är dags att sova för vi ska upp tidigt imon. pat ska till polen !!!! mitt ljuva hemland ! :)

ne nu ska vi sova döööööööörrr annars.

vad har ni gjort idag mina prinsar och prinsessor??
ni har väl inte glömt att man ska ställa om klockan från kl 03.00 tillbaka till 02.00 i natt ??? göööött med extra timme att sova :) massa pussar D


PS massa massa bilder kommer från idag DS

Kommentarer
Postat av: viki

Sv; Haha ja ;)

Kul med överrraskningsfest! ;D



PS. Jag undrar, har du lust att tävla om en inbjudan till bloggsvar? :)

Läs instruktionerna på min blogg isf! ;) Lycka till! <3

2010-10-31 @ 15:45:33
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0