happy halloweeeen

hej på er, nu sitter ja hemma med min lilla sara och ska snart duscha osv! nu har patricia åkt till polen :( gonna miss her.  va hos sam en stund innan med elfi.

ikväll vet ja inte riktigt vad planerna blir  men vi får väl se ;)

tänkte lägga ut lite bilder från igår !!! :) pussar D



min outfit :)


face look



maten hos bästa kusinen :)



tha cake



hennes rosor :)



med elfrida och resten



jag och elf :)



sam och pat !



elf, jag mal :)



elfii och samilami ;)


sam och 3 konstiga randoms



dagen efter hos sam, moi



sammmmmmmmmm!!



trötta elfrida! sötsak



min look på kvällen =) <3

ha det bäst nu pussssssssar !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0