april april

hej på er ! igår va jag jätte trött så jag orkade inte blogga sorry !
jag var iaf på träningen i gråbo igår.. regnet va med hela träningen så va var lagom blöta. va helt kall när jag kom hem så satte mig i badet och värmde mig. sen satte jag mig och åt och kollade på gg :)
sen somnade jag :P

idag är det första april och man får passa sig hahah

rezan rada fyller år så ett stort grattis till henne !!!

idag ska ja vara ed min bajb samantha så ser vi vad som händer, elfrida kanske är med också men vi får väl se !

hade precis datakunskapsprov och sitter just nu och väntar på att astrid ska bli klar :D

hoppas ni har en bra dag pussar D :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0