...

tiden läker alla såg säger man, eller hur? men hur blir det när det känns som att tiden står still när inget händer, man glömmer inte. allting bara fortsätter. alla problem.
det finns tider då jag undrar varför, vad det var som hände och varför det hände just mig. jag klarar inte av att acceptera det, det är för tungt.
du har skadat mig, förevigt.
det var inte meningen att det skulle vara så här. det var inte så det skulle bli. allt skulle vara bra, vi skulle vara som en familj. du fick mig att somna med tårarna rinnande ner för kinderna, du fick mig att vilja försvinna. du sa att det va mitt fel vilket fick mitt att inte må bra. jag ville försvinna men inte bara för en dag.... tiden läker alla sår men detta kommer finnas kvar i alla år .... <3 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0