idol 2011 :D

hej på er ! idag va det ingen speciellt bra dag från min vinkel. jobbade idag utan någon mat i magen :( ... det är det västa som finns. direkt efter det skulle jag på möte och sen på träning ! tyvärr blev det inte mycket träning för mig på grund av ryggen :( men men
nu till det roliga !

BILDER FRÅN IDOL 2011!!



på tåget, 06.16 pigga och glada :)


på väg till den efterlängtade korta kön :P

på plats i kön :)


en liten bit av kön framför oss :P

och en bit av kön bakom oss( fast nu har vi redan stått ca 1 timme )



nu är vi nära !!!.... tror vi :P
träffade lite härliga tjejer från mariestad och tuve som va med oss också !!

nu har vi stått i lite drygt fya timmar ! yeeeij :P
detta va kön när vi redan hade kommit upp på väg in till "rummet" där vi väntade i ca sex timmar :)

jag vet fel håll :P

nej jag skulle inte vart med ... men tyckte att de timmarna var onödiga så japp JAG VA MED I IDOL ! :D
stolt över att vi vågade !
älskar er babes !

godnatt pussar D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0