skolan imorgon ! :)

god kväll alla söta läsare ! :)
aa imon e det skola igen, ska bli kul men lite jobbigt med för har prov och skit ... ;/
menmen min bloggning under lovet har inte vart den bäst vilket har flera anledningar till varför det har vart så . några exempel är 
  • sena kvällar och nätter
  • ute hela dagarna
  • mobilblogg ur funktion
  • olycka
  • ingen tillgång till dator
  • etc.
men jag ska försöka ändra lite på detta nu igen när det blir rutiner i allting igen  :D

iaf igår så var ja med sara och samantha som det va planerat men sen fick ja för mig att åka till pappa och vara där så gjorde jag det och hade en rikitgt bra kväll !

idag har ja gjort lite blandade saker, farmor, pappa, kusin, hem, promenad, träffa sam och wille snabbt, träffa daniel och tv :P

nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen ! <3 pussar D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0