dag med anna ! :D

hej på er ! i morse när jag vaknade drog jag och anna till hennes nya skola och fixade lite saker som  hon va tvungen att göra efter det gick vi runt i stan ett tag och shoppade ! :)
jag fick köpt ett par skor från belle typ svarta converse liknande och ett par byxor från cubus !  :D
anna fick köpt en jävla massa saker hahah <3
efter ett tag kom oliver och träffade oss och gick med oss! :P
nu kom ja hem för en stund sen och har ätit kina mat, gott gott ! :D :D :D
sen ska ja troligen vara med anna ikväll och ha en riktig mys kväll förhoppningsvis om allting går som planerat :) hoppas ni har det bra, här får ni en av mina absoluta favoritlåtar juat nu. denna är så sjukt söt, loooove it puss D <3
bloggar mer ikväll och kanske kan ta kort på mina saker och lägga in bilder men tyvärr är mobilen på lagning och kamerasladden på rymmen men ska leta lite puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0