hemma !

hej på er mina änglar ! :D
just nu ligger jag hemma i min egna säng och har just kollat färdigt på filmen the house bunny !
den va faktiskt rolig men de är väl för att det va en tjej film :P
som sagt va ja i angered denna veckan och har haft det bra.
hämtade oliver på flygplatsen när han kom hem och hade jätte mysigt<3
idag har jag jobbat  och vart med elfrida och alexandra.
imorgon så ska ja och anna till stan för hon måste till sin nya skola och ja ska följa med henne sen ska vi kolla i stan och kika lite på vad göteborgskalaset erbjuder i år! :D
hoppas ni har det bra så skriver jag mer imorgon !
godnatt snuttisar puss D <3
jag och min baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0