längesen nu !! :D

hej bloggen det va inte igår ! förlåt, vet att min bloggning har vart kass men känner att nu på sommaren är man inte hemma så mycket loch min mobil är på lagning så kan inte blogga från den, sena nätter och upptagna dagar... men n u ska ja försöka bli lite bättre på detta igen!
sist ja bloggade var jag i spanien med fotbolls laget, vi vann två matcher och förlorade tre, vissa är inte så nöjda men jag ä'r jätteglad för vi fick en extra dag att vara lediga på ;)
shoppade lite saker som tex
  • långklänning
  • skor
  • ringar
  • solglasögon
  • kepsar till mina syskon med namn tryck
  • smycken med ingraverade namn till vissa
  • vax
  • nagellack
  • parfymer
minns inte om det va mer än så men kan ju isf skriva det någon annan gång, kanske kan visa er sakerna när jag använder dom :D
efter det va ja hemma några dagar och träffade samantha malena och oliver mest tills jag drog till falkenberg och campa med familjen.
våran stuga va riktigt fin och så men det fanns inte jätte mycket att göra där så vicky kom till mig gullig som hon är.
vi träffade lite nytt folk ihop och jag fick åka med vicky till göteborg igen.
drog till pappa och va där fredag - måndag
fredag och lördag va jag med slawek och några andra
söndag va ja på avskedsgrogg hos en kompis som skulle flytta  till norge:(
från måndan - fredagen jobbade jag varje dag, sen har ja vart i stan osv . i lördags var ja dock på 18 fest hos nick vilket va kul, va där med anna :)
nu vet ni lite om vad som hänt medan ja inte har bloggat, iaf de större sakerna som hänt.
nu ska ja äta frukost så kan ja blogga mer sen och kameran laddar så kan inte lägga in några bilder från nu pussar D
på båten, helt slut och resan har bara börjat !
första kvällen på hotellet:)
en dag på stranden ;)
prata med emelie från balkongerna !
snygg julia när vi ska ut till hans och greta;)
hahah lagbild ;P
grym start på en grym kväll med grymma tjejer :D
hungriga brudar inför match
jag och emelie <3
så grymma hahah ! skämdes lagom när vi kom ut från den affären ... haahahah
mee ! :D
efter någon match :)
sexiga tjejer ;)
så nu har ni fått lite spanien bilder, börjar bli för hungrig för att fortsätta så ni får mer någon annan dag. puss D <3

Kommentarer
Postat av: Emelie.T

Grym vecka :D sköna bilder! :)<3

2011-08-10 @ 14:45:07
URL: http://pappascandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0