nudlar :D

hej på er !
har fått en flipp så ja nudlar är det godaste just nu haha ! :D sitter just nu och äter nudlar menan ja bloggar. ska snart dra ut och träffa sam och elfrida !!!! :)
igår åte jag till stan  på kvällen efter att ha kommit hem från vicky som ja va med i stan dagen innan. båda gångerna har jag kollat på olika uppträdanden på kulturkalaset. men igår träffade jag andrea och kolla runt lite men stannade inte så värst länge utav olika anledningar så drog vi hem till angered och träffade älsklingen, efter det drog vi till thomas och va där en stund innan vi drog till oliver och sov där... myyys <3
nu ska ja dra mig ha det bäst pussar D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0