lite insperation från mina kära vänner <3

10 saker ni inte visste om mig


  1. mitt riktiga hela namn är, Daria Jessica Odilia Sadowska
  2. jag tror på kärlek vid första ögonkastet
  3. mitt självförtroende har alltid vart på topp
  4. ord eller rader jag säger väldigt ofta är, så jävla kul, asså, kul, seriöst osv
  5. jag rättar alltid folk men hatar när folk rättar mig
  6. jag tål inte att se eller höra folk spy
  7. JAG ÄR JÄTTE NYFIKEN
  8. vart jag är uppvuxen, nyfödd-halva ettan angered halva ettan - femman björkekärr femman till nu floda
  9. jag kan ofta säga nej till saker men ångrar mig ofta efter och måste göra det jag tackat nej till eller så blir jag besviken
  10. jag kan äta sjukt mycket älskar mat godis fika och mys !


där har ni lite mer information om mig puss <3


image descriptionimage descriptionimage description



Kommentarer
Postat av: C

Fan va du är snygg daria <3 saknar dig :( <3

2011-12-18 @ 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0