R.I.P.

fan va vissa kan må dåligt, fick höra om en tjej som stod mycket nära en vän till mig. hon mådde inte psykiskt bra hemma och klarade inte av livet mer, det kom bara mer och mer problem hela tiden och inte minst när hennes kille lämnade henne så ett vidrigt sätt ! denna tjej valde att göra det man inte ens önskar sin värsta fiende, hon tog livet av sig. jag tycker det är så jävla hemskt !! fy fan tänk att vi klagar på att vi mår dåligt för småsaker.. jag tycker alla borde tänka till och känna efter om just du har det så jävla dåligt. har du det så försök att lösa det för jag vet att det alltid finns någon som ställer upp. ingen ska behöva avsluta sitt liv på detta sätt... ! det blir allt för mig för denna gång .

R.I.P Sara Wagner hoppas du mår bättre på andra sidan ! ;(


bild från fb från angelika Trikilewicz

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0