tio saker ni inte visste om mig :)

här kommer tio saker till ni inte visste om mig :)
  1. jag älskar att sjunga
  2. bästa dagarna på året är när jag får klä ut mig eller klä mig så det passar den dagen tex halloweeen,påsk, jul, maskerader och lucia
  3. jag älskar att köpa presenter till andra men blir besviken om man inte får något tillbaka som är på "samma nivå" som det jag köpt
  4. jag är alltid redo att hjälpa folk, de jag känner och okända
  5. jag har lätt att träffa och lära känna nytt folk
  6. jag är väldigt pratglad, nästan för mycket ibland :P
  7. jag shoppar bara på rea tycker saker är för dyra annars och måste kolla 100 gånger om jag verkligen ska ha en speciell sak, 1000 affärer men köper ändå inget utan väntar och köper den på rea. finns den kvar va det meningen att jag skulle ha den annars inte
  8. jag har allt man behöver i min väska, allt mellan hinner och jord
  9. jag rakar inte benen! vaxar dem istället. har inte rakat benen på snart 2 år
  10. jag är inte som många andra tjejer känner mig mer killig ibland och umgås lättare med killar. de är lättare att hantera :)

så det var denna lista ha det bäst !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0