hej bloggen!!!!

ja va så sjukt trött igår.. lovet har vart upp och ner, många bra och många dåliga stunder .. :/
men men

ja ladda precis upp lite bilder och insåg att nästan alla va helt fail hahah antingen helt suddiga eller bilder man bara inte kan visa !
jag har kommit fram till att loven bara gör mig tröttare.. sena kvälla och sjukt tidiga morgonar för att vara lov, så idag försov jag mig till skolan .
vankade med 12 sms 2 missade samtal och ca 10 missade väsckarklock ringningar .. ;/ vaknade av att samantha ringde mig hehe
men ja skyndade mig och tog på mig lite kläder och sprang till bussen.
kommer till skolan så e det lunch. tur det för någon frukost blev det ju inte .
sen va det en lektion och då va dagen slut.

va i stan med astid en stund, sen träffade vi på hanna medan vi väntade på samantha. sen träffa vi oliver en snabbis och sen kom marcus!

sen drog vi hem och ja åt nyss med familjen. nu ska ja ha me time så bloggar mer innan jag lägger mig !! pusss D


bild på mig och söta ADRIAN!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hellå! Var med i dagens blogg och ta del av mina läsre. :) <3 http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-4.html

2011-02-21 @ 20:20:44
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0