lovet !

hej på er ! jag vet att jag har bloggat dåligt .. sorry för det men det är så att det händer mycket impulssaker på lovet och då har ja oftast inte möjlighet att blogga men ska bättra mig dom sista dagarna !
men ja kan sammanfatta mitt lov lite kort, ja har vart med anna väldigt mycket. vi har bla vart i angered en del ! kul kul kul
sen har ja vart med samantha i stan och med samantha och patricia och elfrida någon gång , och vart hemma hos min kusin med astrid och lite mer ;)
tänkta att ja lägger ut bilte bilder från lovet .. det mesta är från mig och anna vid alla hjärtansa dag ! va gjorde ni ??

jag va med anna och vi hade först lite hemma spa, sen drog vi och käka pizza, hem till henne... fixa oss och drog till några vänner på typ " krök" men dagen var lyckad mestadels !


här kommer lite bilder puss !!!!!




en kväll med anna !


hahahahah våra lyckade popcorn ! (Y)



bilder från hjärte dagen !





ansiktsmask och inpackning ;)


nu bjuder ja på mig själv :P



jag älskar dig med anna... döda mig inte ;S



my valentine ! <3



bara saker jag älskar !
astrid
mat
(hos) min kusin !





detta va i stort sätt mitt lov i bilder ja kan bjuda på .. resten har tyvärr inte blivit fotat !! ;)
hoppas ni har ett fortsatt bra lovv pussar eran D :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0