äntligen hemma!!

hej på er !! idag har det vart en lång dag ska ni veta. började med skolan som va kul kul, sen drog ja till tandläkaren i alingsås och fixa rälsen ;)
sen blev det lite shopping och en sväng till skomakaren.
när ja sitter på tåget smsar mathilda om jag kan följa med henne till stan så jupp klart ja kan det , så ja hoppas av i stenkullen drar hem till henne en sväng och sen till stan. vi hann med en hel del affärer faktiskt hehe ;)

hade egentligen tänk att jag skulle sola lite idag men nej nej så blev det inte men kanske imon eller någon annan dag i veckan haha ;)

imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra än mer skolan, så jag skriver mer om detta imon!


lite bilder från dagen och resten av det jag köpte !


de svart rosa och rosa svarta är likadana bara tvärt om med färgerna :)


tjockisen själv ;)



tandis <3


godnatt puss D


Kommentarer
Postat av: halle

närman?

2011-01-25 @ 23:39:04
URL: http://hallethe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0