GÄSTBLOGGARE

Hej kära bloggläsare, Anna Peterson som skriver.
Jo, jag saknar att blogga lite ibland, så Daria sa att jag kunde gå in på hennes, så hallåhallå! Asså jag tog bort min blogg för jag var förbannade eller något, tyckte att jag bara skrev typ för mitt ex. Så tog det slut och blabla, så blev jag arg och tog bort skiten! (Fan typ.) Men vi får la se om det blir en ny blogg med tiden!

Eftersom damen här inte berättat om nyår så gör jag det. Den tillbringade vi nämligen tillsammans! Eller okej, kommer inte orkar skriva dock, så säger bara att vi tillbringade den tillsammans. Det var en rolig fast misslyckad natt! Hah, men bättre det än att sitta hemma dock! (Daria får skriva ändå!)

Jo jag tänkte berätta en sak.
Killar är faktiskt rent utsakt ett helvete! Det borde stå VARNING! på dom. Dom är verkligen hjärtekrossare, plus dom är jävligt duktiga på det! Ska väl inte bara jätte elak, det finns ju tjejer som är också.. Men jag undrar mest hur fan man kan säga och göra visa saker, endast för att såra någon! Ni förstår mitt ex var en mycket speciell person. Han var verkligen en prins i min ögon. Idag hade vi haft ett och ett halvt år också! GREAT! Men iaf, han var verkligen prinsen i mina drömmar! Tills en dag som han säger att det är slut men att vi ska vara vänner (självklart i en längre version) Nu har det gått typ en månad sen detta hända. Åh fan heller att vi är vänner! Såhär kan jag säga med 100% säker! Ingen människa ha fått mig att må så bra som han gjorde! MEN ingen människa har heller sårat mig så mycket som han.
Det är speciellt? Människor förändras allt. Jag har väl också förändrats såklart! Men hallå, jag vet verkligen inte längre om jag ska skratta, skrika eller gråta när han säger något till mig längre. Ni förstår, denna otroligt snälle pojkvännen man hade blev inget sånt där snällt ex, utan en som blev lite elakare, som antagligen alla har eller kommer vara med om.

Det värsta är att jag har bestämmt mig att vara stark mot honom, men hur jävla lätt är det längre?! Hur lätt är det att vara stark när någon sätter upp ett stort jävla hinder framför en varje jävla timma!

Jo, jag blir lite cepe när jag tänker på allt han gjort! Haha...

/ Anna Peterson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0