grattis till mig !!

heeeeeej idag fyller jag år!!!!

yes nu är jag 17.

allting är lite srtuligt fortfarande så kommer inte ha den bästa uppdateringen men ska försöka jobba på det . tänkte att ni kan vara snäll och lägga upp lite bilder fån förra året !

hoppas ni har haft ett bra 2010!

2011 välkommen- gott nytt år till er alla och god fortsättning !

kuldag med kul vänner ;)
i bubblorna :)
babysitter ;)
mmmmm...
tomten finns visst !
hahah !
en del av julklapparna ja gav bort :)
syskondag!
mikalea och jonathan (L)



lite paket till lillebror ;)


syskonen (L)



älskade jonathan !!


detta va lite bilder ! jonathan är min "nya" lillebror som föddes 2010-12-28 (L)

tack för året 2010 ni som har delat det med mig ! <3 pussar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0