inget nätverk ...

hehe japp, precis som det står hade ja inget nätverk igår så kunde inte blogga. det har börjat lägga av lite till och från ... ledsen :( men men , igår va jag med samatha och patricia på kvällen det va myspys, och idag va jag först på bio med jennifer och filip., vi såg sammys äventyr ! bra film tycker jag !! :) barnen gillade den också.

sen va jag med samantha och patrica igen, drog och åt på ancona.. sååå gott haha längtar tillbaka nu hehe ;)
sen åkte vi till pat och satt där och prata och lite sånt.
innan jag drog hem stack jag till floda gården  och va där en stund och nu måste jag sova för jag ska vara duktig och träna imon :)

morgondagens planer
  • städa
  • träna
  • möte
  • tvätta...
kanske blir mer vi får se ... men en sak till !!!
BLOGGA !

godnatt sov gott puss D


sammys äventyr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0