min långa dag :)

hej på er alla !! ;)

idag har vart en dag som jag har hunnit göra mycket på ;)
började med lite morgonshopping med mammi !! ;) köpte lite underkläder typ ;)
hihi

sen va det träning i nova med laget och möte efter det :)

sen när j kom hem blev det städning lite matlagning, vara med familjen, ett skönt bad och nu ska jaa kolla lite på datorn innan jag lägger mig .

haft en bra dag ??

har dock fått jätte ont i nacken/halsen(utsidan) så kommer inte vara kul om det gör lika ont i morgon, hoppas det går över :(

ni får ha det så godnatt puss D

imon kan ni kanske få en bild på vad jag köpte har inte allt framme nu :)





bilder från när vi åkte skridskor med klassen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0