mina dagar ;)

helluuu !!

hur e det med er ??
jo jag vet att ja inte är den bästa på det här med bloggandet just nu ... kan säga att ja typ har ..,TAPPAT DET ;) hahahahah ne men som ni vet har jag lägenheten som jag bor i mestadels nu faktiskt. riktigt riktigt skönt !
har ni chansen så testa :P haha

jag hade tjejkväll i förrgår, grymt kul hade vi.
  • träffades i stan
  • åkte och handlade mat till kvällen
  • (jag fick utbrott på busschauffören som va otrevlig och vägrade stanna)
  • drog hem
  • laga mat
  • åt
  • tjöta
  • "spela"
  • tårta
  • osv :)

haha ungefär så såg kvällen  ut hahah

dagen efter sov vi till typ hmm 2 eller aa ja sov till två hahahahah
så satt vi och hade mysigt kolla på tv och sånt efter den underbara städningen .

sen drog ja till sjukhuset en stund och sen bar det av till sötan mathilda närman !!!
va med henne den kvällen .

idag va ja på gården  en stund och med familjen. ska sova om ett tag för måste vända på dygnet och ska jobba imon så får iaf vara lite pigg haha

sugen på fika ????


kom till cafe lyckan i delsjön ;) puss på er godnatt !

/ D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0