nytt i garderoben ! :)

hellu, förlåt att det blev dåligt med uppdatering igår men ni förstår smart som jag är låser jag fel saker så andra inte kommer in och måste fixa det och har inte rätt saker så kan inte blogga osvhahah sen gick ja till jonathan också så ja kvällen igår blev som den blev. :)

men det jag skulle berätta ! ja i lördags va ja med samantha elfrida patricia och malena det va myyyyss vi har ju inte kunnat ses på ett tag eftersom sam och elf har vart borta men nu så träffades vi äntligen ! sen följde jag med sötisen sam hem och va lite med henne ensam !

då fick ja en jätte söt byxdress ! loooove it !
och ett par lite speciella trosor haahahah ;)

taaaaack tjejer !! :)

idag va det hemma kväll med familjen och lite sånt och snart ska ja försöka sova lite.

men ni får ha det underbart !!! pussar D
sovgott <3
hah kanske inte bästa bilden va rätt mörkt men ja lovar att det kommer bli bättre bilder till sommaren ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha näe men tack ändå¨, söto!:D



JAAA va kul!

2011-01-18 @ 14:57:48
Postat av: MADDES

Var gärna med i tävlingen på min blogg! :)

2011-01-18 @ 21:42:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0