Samantha

heeeeeeej bloggen!
samantha som skriver tänkte gäst blogga lite.
Jag o daria lärde känna varandra i 5an när hon flytta hit till floda.
Du ska veta vilken liten bitch hon var! Hon blev lite mindre bitchig med tiden, och nu har hon sina stunder!


Idag var daria med mig, först åkte vi till lerum och gjorde ärenden sen åkte vi hem till mig och fixa mitt sminkbord.
det behövdes verkligen, synd att vi inte tog bild på innan vi fixade allt. K A T A S T R O F !


Jätte dålig bild ser stökigt ut med deeeet är det inte nu jämför med hur det var!



HAHA här är en bild när vi fixade.
IALLEFALL
såå åt vi kladdkaka med vitchocklad efter vi fixat sååå bra.
det förtjänade vi allt!
vi gick o träffade pat o kaj innan daria gick hem.
lite giiirl talk sådääära.
lite cooola bilder!
JAG
jag o pat
coola jag..
Daria är en UNDERBAR tjej, glad, positiv, helt enkelt en glädjespridare!
sååå forsätt läs hennes blogg!
jag ska tjata på henne att hon blir lite roligare i bloggen , för sån hon e visas inte riktigt i bloggen.
sheeeee's too sexy
ha de!

Kommentarer
Postat av: sam

kul att jag inte såg ditt blogginlägg innan mitt...

2011-01-24 @ 23:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0