samilami<3<3!

hellu!!

idag va ja med älskade samantha babe !!! först va vi på um och fixa lite saker sen drog vi hem till henne och rensa smycken och smink bord blev sååå snyggt ;) hehe
sen blev det mat och super dupergod kladdkaka med vit choklad på som sam gjort ! <3
efter det träffade vi patricia och kajsa och prata lite med dom ;) nu är ja äntligen hemma och ska testa om ja kan lägga upp en video som inte har funkat nu på 4 dagar så håller tummarna !
tills jag lyckas med det får ni gamla bilder hehe ;)

tänkte om ja kommer ha tråkigt ikväll eller någon annan dag kanske jag kan skriva något om mig själv men är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om ???


pussar D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0