sovdags?

idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt, i skolan va det som vanligt massa kul med klantiga, blinda astrid haha man kan inte göra annat än att skratta och älska henne!
sen va vi i stan en sväng hon och jag, fick köpt lite mer trosor !! älska rean hahah ;P
sen drog ja hem och plugga lite och va med familjen innan jag drog till gården och va med alla sötnosar där. nu har ja äntligen skrivit färdigt min saga och ska snart lägga mig, börjar 8.00 imon ... :( segt men som tur är slutar vi 12.00!! yeeeij så ja ska möta älskade samantha och va i stan en stund innan jag drar till träningen.
blir core / box igen, sjukt kul och skönt. dagen eftger är det inte lika skönt men men hahaha
om ja hinner ska jag sola också.
godnatt ha det bäst pussar  D!! <3 ;)





bilderna bjuder jag på ;)

Kommentarer
Postat av: Thea

HAHAHA Klantstrid ;)

2011-01-27 @ 00:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0