torsdag !

hej på er !
haha ni skulle sett ni som inte såg haha astrid ledde mig igenom skolan idag med förbundna ögon hahah det va sjukt kul ! haha
alltså ännu en lyckad dag i skolan !
sen tog jag tåget hem och har vart med min älskade familj :) så mysigt det va verkligen länge sen faktiskt. sen badade jag och tog hand lite om mig själv.. nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen !

imorgon fyller min älskade farmor år så får se lite vad som händer imon. men kul ska jag ha iaf :)  ni får ha det bäst !!

ps. kanske inte bli någon bra bloggming imon och utan bilder isf kanske för jag ska till lägenheten och där har jag inga bilder och kanske uppdaterar från mobilen(har fortfarande inte fattat hur man lägger ut bilder via telefonen ) xD hehe d.s

men men ni får sova gott allesammans !!! puss och kram godnatt D



skulle vilja ha en lånklänning till våren/sommaren... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0