work !

helluuuu !!!
helt jag trodde aldrig jag skulle vakna idag när jag skulle upp till jobbet, hely plötsligt vaknar jag , kollar på klockan och ser att kl är ca 8 och jags kulle upp 9.30 ;O
jag fattar inte hur det gick till. har jag kanske börjat lyckas vända tillbaka på dygnet lite kanske ?? hmm det vet jag intre men det va skönt så slipper jag försova mig till jobbet !

är det fler än jag som har haft problem med att vakna nu för tiden efter lovet bara för ni har vänt dygnet ?? (:

nu ska jag ta och sätta mig en stund och äta lite frukost!
får hoppas jag jobbar med någon rolig människa ... tvek om det blir så men hoppas allt !
ha en underbar dag ! för det kommer jag nu ahah bara för jag lyckades vakna helt pigg och glad :P puss D




en bild ni  inte har fått ! (från halloween hos astrid )
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0