hemma :)

en underbar helg  !

i lördags va ja i lerum med familjen först och sen tittade ja på ebba som sjöng, så duktig är hon, gick till final men kom 3a! bra ändå  ! :D sen drog ja hem bytte om och åt och drog till angered. va hos farmor och sov hos henne både lördag till söndag och söndag till måndag .

har spenderat tiden där med underbara människor- sofir sofia hanna solin oliver jonas boysen mfl ..
har iaf haft kul och mysigt !

idag har jag jobbat i denna värmen och sett när alla njuter av vattnet och solen, själv höll ja på att svimma så ät och drick mycket nu speciellt soliga dagar. är helt sluta så ska sova alldeles strax.

imon är det skola och betygsnack bara tydligen så bloggar mer imon love D



Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

2011-06-07 @ 10:51:23
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0