långa dagen är slut !

efter en lång dag med barnen  ska ja strax lägga mig. patricia kom runt 9 så kollade vi färdigt på filmen den va bra. berättar vilken imon. :D
sen satt vi och tjöta och åt massa, jag har också fixat mina naglar idag så är glad men blev inte rikigt som jag ville men det får duga ett tag iaf :D
hoppas eran dag har vart bra för även om jag har suttit hemma i stort sätt hela dagen har det vart skönt för ja har vart med mina älskade syskon så godnatt nu så bloggar jag imorgon massa massa pussar D
bilder på naglarna och sånt kommer imon för trött just nu  :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

sv: Tyvärr gör inte jag länkbyten ... :/



jätte söt bild :)

2011-06-19 @ 09:05:50
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: nathalie

sötnos!

2011-06-19 @ 10:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0