mot styrsö ! :D

hej på er ! mitt internet har vart krångligt så har haft det lite jobbigt med allt som skulle fixas på datorn. men iaf igår va ja med elina oh mikalea så drog vi till lerum och sen floda, på kvällen satte vi oss och grilla. sen drog mickan så ja och elina tog en båt som några kompisar kom in med och rodde bort den  en bit vilket va väldigt kul men sjukt jobbigt -.- :) sen tog vi tåget till lerum  för att ta bussen hem typ så kommer det sjukt roliga människor på bussen som vi skrattar åt hela tiden. när vi kommer hem till henne äter vi sen drar vi ut en liten stund och går typ i stort sätt runt huset hon bor sen blev det hem och sova.
kom hem idag vid 10.30 och har hunnit fixa lite med tvätten och duscha ska snart klä på mig, äta, packa och fixa mig sen ska ja på grillfest på styrsö !!!! :D ;D kul blir det nog .
eftersom astrid har fyllt år, + att skolan har slutat + att det är kul ska vi dit !! :D
så ni får ha det bra massa pussar D
ps. fler bilder från igår har elina och ja på min kamera men hittar inte sladden vilket gör mig irriterad ... d.s

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

2011-06-11 @ 19:55:53
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

2011-06-11 @ 19:56:25
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0