när det känns som att allting sakta löser sig vänder det igen...

ni vet inte allt här på bloggen men kan säga så här. mitt liv har inte vart det lättaste. men ja har alltid trott att ja forhoppningsvis det värsta har hänt. men ja hade fel. sedan den 28 december 2010 har allting gått åt fel håll. inga detaljer som bör nämnas ni som vet vet andra aa undrar ni kan ni väl fråga om ni känner mig. inget ja tänker skriva här. ja har länge mått skit, mycket har gjort det svårt att kunna leva lyckligt och detta har gjort mig till en mindre bra person. iaf innombords. jag känner att ja verkligen måste se upp för när ja kan slappna av och kunna börja le igen kommer någon i skuggan och hugger mig i ryggen. det gör så jävla ont, alla ord, alla händelser, alla syner osv. dessvärre finns det ingen som förstår. jag skulle aldrig önska någon denna olycka ja fått nu inte ens den värsta ja vet .. ingen ! ja mår fan inte bra ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0