Frågestunden!

Samantha och Patricia svarar :)

M: Skulle ni kunna tänka er att ha sex med en tjej?

Svar: Meningen med frågestunden var att ni skulle fråga saker om daria.. inte till oss.
men nej, det skulle vi inte kunna.

Fillippa: Hur lärde ni känna daria?

Svar: Både Patricia och Daria började i min (samantha) klass i 5an. Daria hade just flyttat till floda.
Haha, Patricia hatade daria i 5an o 6an sen blev dem goda vänner.

Victor: Är daria oskuld?
svar: Nej.

Isabell: Förklara vad ni tycker om daria?

svar: Haha, daria är tjötig och ganska random. men underbar på många sätt!

Anonym: Vad betyder daria för dig och hur påverkar hon era liv?!
svar: Samantha: för mig betyder daria ganska mycket. hon är en av mina bästavänner och vi håller ihop genom allt.
Patricia: Daria är en bra vän och hon är bra att prata med, hon och jag har gått igenom nästan samma händelser i livet. därför förstår hon emo mig.

Anonym: Hur tog det slut mellan daria och filip?

svar: ja du, när man har varit i ett väldigt långt förhållande som de var, kan man tappa känslor och glida ifrån varandra. det var antagligen de som hände. mer behöver vi inte gå in på det :)

Kelly: Har daria en ny kille nuuee?

svar: Det är kompliserat, både ja och nej. Men jag o doonken gillar honom! :) KUNG ÄR HAN.

Anonym: Varför läser vi inte så mycket om anna i bloggen längre? Bråkar ni? :S jätte bra blogg btw<3

svar: Alla människor kan inte passa tillsammans. och när en olöst komflikt aldrig blir löst kan detta göra så två vänner glider ifrån varandra. och när man har olika åsiker om samer o ting.

Anonym: Vad är erat bästa och sämsta minne ni har med daria?
Patricia: När daria och samantha sov över hos mig. kolla på gossipgirl hela natten och bara chilla. sämsta minnet med daria var när vi bråka i 5an o 6an. då vi inte var vänner.
Samantha: Bästa minnerna jag har med daria är nog våra vardags saker. tex på söndagar bakar vi och sitter o tjötar om livet. det är då det är bra...
Sämsta är la alla gånger vi har svikit varandra.


Sååå det var allt. haha vi hade glömt av att göra detta men nu är det gjort. ha en bra dag :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0