fredag !!!!

hej på er !! idag är det fredag eller ja det var det. jag spenderade min kväll på gården med mina älskade vänner, på dagen träffade jag en del olika.
först va ja hos sjukgymnasten och fick mig ett jobbigt träningspass för ryggen, tror ja dör... !
men det är det väl värt hahah. :P
sen blev det skolan till lunch, en matte lektion på ca 45 min.
va på förhör hos polisen

sen träffade jag ester och johan i stan och gick runt lite, efter det kom patricia som skulle till norge, strax efter det oliver och sen sara ! :D
så har ja gått runt en jä**a massa i stan tills mina ben döda mig ;(
hoppas eran dag har vart bra ! :)

imorgon ska jag på 60 års kalas till "farmor" hoppas det blir lite kul iaf :)
  • god mat
  • musik
  • dans
  • massa annat kul hoppas vi på ! ;D
så imorgon kommer bloggen suga men det är ni väl vana vid ... :(
men nu ska ja titta på gossip girl eller 90210 har inte bestämt mig än ! ;)
sov gott och ha en superfin dag imorgon massa pussar D
outfit innan sjukgymnasten ;)
facelook :P
senare outfit  :)
lite dassig bild men lev med det haha pussar DDDDDDDD :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0