Jag har shoppat hela mitt liv men ändå har jag inget att ha på mig!!

Någonting som är svårt för mig är att hitta kläder på morgonen!!
Det tar mig ca 45 min för mig att välja, 45 MIN! tänkt, jag kunde sovit längre eller vad som helst!
jag blir så frustrerad.
Tar jag på mig fel kläder, kan jag känna mig obekväm, deppig, ful OSV så jag måste välja rätt kläder helt enkelt!
för ett år sen tog jag ALLTID med mig extra kläder, men nu när jag går i gymnasiet så har jag en dator att bära på fram och tillbaka till skolan så jag orkar inte bära massa extra kläder.
Det är inte det att jag inte har kläder, jag har ju shoppat hela mitt liv.. hehe..
Jag vet inte, får ju fan ångerst!
om ni är som mig är ju ett tips att planera dagen innan, att lägga ut dem.
Men fan haha, det hinner inte jag och jag glömmer av det med.
ATM håller jag på att vara smidig och välja kläder tills imogon men fan tar ju lika långt det och hittar inget OSVOSVOSVOSV...

NÅGON MER SOM HAR DETTA PROBLEM ? :P






Min gaderob innan jag städade den... hahaha.....

/ samilami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0