på väg hem

Hej på er ! Sitter på tåget på väg hem efter en riktigt lyckad modevisning för min del. Först började vi med naglarna och fortsatte med att fixa håret lite. Sen basen till sminket. Sen tog vi tag i de riktiga looken gjorde hela sminket och fixade hela håret. Efter det var det 3 visningar och det gick jätte bra! :-D:-D:-D Både media och en massa publik va där och jag är glad att det gick som det gjorde. Vicky gjorde en grym sminkning , jätte duktig är hon. Så en lyckad dag blev det. Hoppas ni har haft en bra dag. Nu när jag kommer hem ska jag plugga lite, duscha och sova. Fick veta roliga nyheter nyss och träffa en underbar människa så som sagt bra dag. Godnatt sötisar sov gott massa pussar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0