toppenfolk=toppendag!

åhhh livet är ju bara för underbart ibland, vaknar av att solen skiner in i fönstret. guuudd blir så lycklig då !
sen vet jag vilken bra dag detta kommer bli.
först skolan då som va helt okej, kul dag !
sen träffade jag oliver i stan med astrid. eftersom oliver fyller år idag va ja extra gullig och köpte en ros och en söt liten mini tårta på burk hahah men det var en uppskattad present( fast mer kommer)
sen va vi i ranne och träffade lite folk och bara hade allmänt mysigt, träffade farmor, träffade sara drog en löp på kvällen, aaaassssssss nice !
fast först av allt va ja med pat ;) haha
IFK VANN !!!!
ah som sagt toppen dag med toppen folk !
eftersom klockan är efter tolv så betyder det att en väldigt viktig person inte fyller år längre utan nu är det nästas tur !
stort grattis till fredrik !
låtsaspappa :)

men godnatt gott folk och hoppas eran dag vart lika bra som min !


(ps. bilderna hamar cp ds.)




bilderna är från två riktigt bra dagar i mina dar ;)

puuuuussar D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0