duktig tjej ! :D

halloj bloggläsare :D
vet inte riktigt vart jag ska börja men men vi tar det från igår. igår gjorde jag inte mycket, jag, hanna och astrid fikade. sen träffade jag oliver snabbt och drog hem pluggade flera timmar, sen träffa patricia snabbt och sova :)
idag har ja vart i skolan, fikat lite med astrid och jessica först eller ja dom fikade jag kände inte alls för det. sen hade vi idrott... SIMNING !!... vi fick simma 1500 m = 1 och en halv km = jag trodde jag skulle dö, hade så sjukt ont i min rygg men jag klarade det ! glad tjej :D :D :D efter det unnade jag mig lite fika med astrid :P
inte nog med det så träffar jag min ängel och är med honom en stund och går runt i stan, vilket gör min dag ännu bättre. sen när jag kommer hem träffar jag samantha, patricia och john :)
när ja kommer hem blir jag småsugen på att träna så japp så blev det ...
JAG TRÄNADE FOTBOLL !!! första gången på ca 4 månader och det kändes faktiskt riktigt bra :)  tror jag kommer fortsätta träna de dagarna jag har möjlighet att göra det. kul kul kul :D
så min dag har alltså vart väldigt bra  ;)
morgondagen blir dock värre.... har man inte "rört sig " på ca 4 månader och gör allt detta på samma ång kan man nog känna en del värk imorgon. så hoppas jag överlever. love D
bild tagen när ja kom hem från spanien med laget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0